Människor…
Författare: Penardun
Sämsta dagen på länge
Vaknade med huvudvärk
Bestämt mej för att simma
Panikångest på gång under hela simningen utom sista varvet
Hem och tog oxascand + oxascand + oxascand
Gav upp och började självmedicinera med folköl
Tvättstugan kl. 15 – 19
Fått Levaxin utskrivet, vågar inte ta
Psykolog imorgon kl. 8.30 – blä
Shit, Vilda Västern måste ha varit lugnare än Biskopsgården…
Ok, kanske överdrev en smula i rubriken, men WTF?
Hur många skottlossningar är vi uppe i nu? Vad händer? Dör dom? Hittas gärningsmännen? Åtal? Vad? Inte fan vet jag, ingen informerar oss boende om nåt. Hyresvärdarna (tack för det) har ordnat möten för diskussion om situationen, men that’s it.
Jag är inte rädd, det är inte det det handlar om. Jag vill bara veta om det finns en plan för att rå bot på det hela, eller är det meningen att ”the drug turf war” (eller vad vi nu ska kalla det) bara ska få fortgå?
Ärligt talat så skiter jag i vilket – håll er bara the fuck away från oss som inte är inblandade i era affärer!
Läs nedanstående på egen risk
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
Peaceful ghetto in Bishop’s Garden
http://soundcloud.com/telosa/peaceful-ghetto-at-bishops
Vet inte om man behöver SoundCloud för att kunna lyssna. Förlåt om det är så. Sitter på lilla berget och har spelat in dagliga ljud, dvs fågelkvitter, bilar och spårvagnen.


































































