Gammal bild: Wordfeud


image

image

Har inte spelat Wordfeud på evigheter, har inte ens appen på min nuvarande telefon.

Hittade den här bilden i galleriet precis. Tror inte jag har delat den förut, så lägger upp den nu.

Det var inte jag, utan sambon, som lyckades med detta ord. Kul (och meningsfullt) att spela färdigt den omgången…

Sämsta dagen på länge


Vaknade med huvudvärk
Bestämt mej för att simma
Panikångest på gång under hela simningen utom sista varvet
Hem och tog oxascand + oxascand + oxascand
Gav upp och började självmedicinera med folköl
Tvättstugan kl. 15 – 19
Fått Levaxin utskrivet, vågar inte ta
Psykolog imorgon kl. 8.30 – blä

Aprilskämt till mamsen :
Elvis lever!
image

Gaaaa


image

Satt och kollade mitt galleri. Tänkte att jag kunde lägga upp några bilder som jag inte delat innan. Då dök detta upp. Hur i helvete kom Hoff in och varför? Scary as fuck…

Shit, Vilda Västern måste ha varit lugnare än Biskopsgården…


image

image

Ok, kanske överdrev en smula i rubriken, men WTF?

Hur många skottlossningar är vi uppe i nu? Vad händer? Dör dom? Hittas gärningsmännen? Åtal? Vad? Inte fan vet jag, ingen informerar oss boende om nåt. Hyresvärdarna (tack för det) har ordnat möten för diskussion om situationen, men that’s it.

Jag är inte rädd, det är inte det det handlar om. Jag vill bara veta om det finns en plan för att rå bot på det hela, eller är det meningen att ”the drug turf war” (eller vad vi nu ska kalla det) bara ska få fortgå?

Ärligt talat så skiter jag i vilket – håll er bara the fuck away från oss som inte är inblandade i era affärer!

Peaceful ghetto in Bishop’s Garden


http://soundcloud.com/telosa/peaceful-ghetto-at-bishops

image

image

image

image

Vet inte om man behöver SoundCloud för att kunna lyssna. Förlåt om det är så. Sitter på lilla berget och har spelat in dagliga ljud, dvs fågelkvitter, bilar och spårvagnen.