Ja, saknar kanske inte exet då, eftersom han gjort så mycket dumt efter han gjorde slut. Däremot saknar jag det vi hade, men det kan han inte förstå. Därför har han mordhotat mej och är nu polisanmäld. Saknar Smullibuttan som fan. Spippo saknar också Smullibuttan,känner sej ensam.
Författare: Penardun
Spårvagn
Fan, stod vid dörren. Jag vill ingen illa. Alla pushade fram och tillbaka.
Jag sa att jag inte ville vara i vägen,ändå blev jag pushad hit och dit. När jag sa ifrån sa nån idiotkärring till mej att jag var i vägen. Aaaargh, hatar spårvagn.
Vad idioten gjorde
När idiotjäveln (dvs exet) var här förra torsdagen så förstörde han ovanstående. Han pillade även sönder knapparna i hissen, som ett efterblivet pucko, eller en tolvåring med för mycket tid över. Nåt fel är det när en 37-åring gör det iaf.
Tack och lov var knapparna lagade dan efter.
Väntar nu spänt på att vår gemensamma ”kompis” återigen ska tala om ”vad idioten har gjort nu” (dvs jag) så exet ännu en gång kan komma hit och mordhota mej för bagateller. Hoppas han kommer snart!


























