
Uppsökte biblioteket för att skriva ut. En gång i tiden var biblioteket mitt andra hem (stadsbiblioteket i jkpg, inte biskop), men nu är inget sej likt.
Vad fan är en ”Äppelhylla”?!

Bestört skrev jag ut mina papper och flydde.
Vill du verkligen dela? Tjohoo! Tryck: