Suttit hemma hos polare och kollat på ”Vänner” halva natten.
Polare la sej för två timmar sen, men då var kl. 6. Kan inte gå hem och störa sötis som strax ska upp till jobbet.
Därför blivit kvar här och maraton-kört säsong ett.
Såg nyss avsnitt ett av ”Vänner”. Nostalgin är överväldigande.
Kom på att ”Paul” (Monicas date) var med i ”Santa Barbara”. Det var en tv-serie (en av de första) jag följde slaviskt.
Hade tre manliga skådisar jag gillade.
Mason Capwell. Den stela bad guy.
Cruz Castillo, rogue cop med dåligt förflutet som nu är the good guy.
Todd!
I created this awesome image using Filter Mania.
You can download this app from Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appvault.bokeh.filter.mania.photo
Mest Bokeh-effekter, som jag inte känner nåt behov av. Avinstalleras.
Kamera: ingen egen
Share: halvbra till WordPress (se ovan)
Totalt ointressant fotoapp. Har inget eget att tillföra.
Försöker med olika inställningar natt, närbild samt party och fireworks. Händer inget.
Kan välja några olika filter men dessa har alla andra fotoappar också.
En enda ram tillgänglig – dessutom är den ful.
Avinstallerar.
Kamera: ingen egen
Share: Inga problem till WordPress