Som den otroligt bleka jäkel jag är, så har jag problem med värme. Jag försöker att utföra mina normala rutiner, men jag klarar typ 25 %. Jag orkar med, och tycker faktiskt om, runt 20°.
Tack och lov, skönt på jobbet. Promenad till Linnéplatsen. Hem och hämta dramaten.
Trots värmen blev det månadens ”storshopping” på Dollarstore (-500 spänn på nödvändiga saker). Och bolaget (-200 kr på helt onödiga saker). .
Hemma har jag messat Rhith ett par gånger. Han messade i förmiddags att vi skulle höras under dagen eftersom vi skulle till Knarrholmen imorgon. Han har inte läst mina mess. Jag har inte ringt eftersom jag vet att han inte svarar.
Pratat med TK ett par gånger. Backup plan är ”Ångbåtsbryggans Dag” imorgon (bryggan från igår, ”vår” brygga haha).
Går ingen nöd på mej.
Dock tråkigt med människor som lovar runt, men håller tunt, dock. Speciellt en pojkvän. Inte ok.
Steg: 16.800
Ätit: 750
