Bryggan i solen


Jag kommer att vara bränd imorgon.

TK messade att hon var på bryggan idag, oförhappandes. Så jävla varmt väder. Bäst att passa på.

Åkte direkt dit efter jobbet. Köpte några 33 cl Ey’Bro och var där vid tretiden.

Jättevarmt, stekande sol. Kommer att ha bränt hela ansiktet…!

Stannade till kl. 18 då jag tog bussen hem. Både jag och (tidigare på dagen) TK hade messat Rhith. Inget svar. Hade inte förväntat mej det heller, men…

Nu hämta ut mitt Temu-paket och köpa några folköl.


Ätit: 750

Steg: 12.700

Lämna en kommentar