Egentligen inte hänt så mycket


Jobb, lång promenad, åkte till Backaplan och köpte tre Ey’Bro, lagt upp på Filles kanal, lagat Snabb Vegetarisk Gryta (102 kcal/100 g) som jag inte ens har provat än pga  intermittent fasting. Lite snack med TK och sen Rhith på telefon.

Blir (ev.) bad på lördag med Rhith på ö. Helt chockad att jag blev inbjuden. Jag sa bara ”ha det så kul då”. ”Ska du inte följa med då?”, ”Va? Varför vill du det? Jag blir aldrig medbjuden nån annanstans”. Inget svar på det. Kan ändå vara kul att komma ut lite även om mitt sällskap är totalt ointressant.


Steg: 12.600

Ätit: 650

Lämna en kommentar