+2,0 kg! Fan!


Igår var jag lite lullig på hemvägen från SK. Köpte en påse Salt&Vinäger och en påse Buffalo Wings på Willys (fyllehunger, I guess…)

Otroligt bra anledning till att bara dricka öl hemma!

Åt upp kycklingen, men öppnade bara chipspåsen.

Det blev 1.800 kcal igår. Förmodar att det var därför vågen stod på 65,6 kg imorse. FAN!

Jag kommer dock inte att väga mej imorgon bara för att, utan jag väntar tills nästa vecka.

Idag har jag lagat mat ”Vegocurry med blomkål”. Blev gott och starkt.

Inte varit utanför dörren. Duschat. Druckit några folköl. Kollat Youtube. Virkat.

Lämna en kommentar