Seriöst min favoritfilm i komedigenren. Se den!
Författare: Penardun
Psyket: uppdatering
Lyckades somna vid femtiden, vaknade kl 8 och var vaken ett tag, somnade om och vaknade igen vid kl 10.
Mådde helt ok, gick upp, käkade havregrynsgröt, utfodrade djuren, fotade min tatuering och… sen slog ångesten till igen. FAN! Jag är så jävla trött på det! Det känns som om hela min kropp ska upplösas i atomer och hjärnan består av bomull.
Funderar på att ta ett bad. Vet inte om det hjälper, men att gå ut är inte att tänka på, inte just nu iallafall. Det skulle utlösa en panikångestattack direkt, det känner jag.
Tyvärr måste jag gå ut idag, måste köpa lotion till tatueringarna, eftersom jag inte pallade det igår, sen har jag inte heller något mer att äta än en avocado och en rabarber… (Heter det ”en rabarber”?)
Bifogar en bild av Banksy, bara för att.
Sömnlös (forts.)
Klockan är nu 4 och jag är klarvaken. Håller på att bli galen. Synd att man är så degig och trött, annars skulle man kunna gå upp och pyssla med något.
Känner mej fortfarande inte helt ok efter panikattacken. Kroppen vibrerar och jag har fortfarande en tyngd över bröstet.
Har tagit två oxascand och 0,5 mL Theralen – känner inte av det överhuvudtaget, men vågar inte ta mer heller.
Jävla skitkropp/-psyke!
Tatueringsdags
Stackars Amy fick kämpa hårt. Fem och en halv timme höll vi på…! Texten på foten är klar men Kalle Anka (på armen) måste färgläggas. Har tid om två veckor.
Foton kommer så fort jag har tagit av inplastningen.
Detta var alldeles för mycket för mej. Kämpade mot panikångest på vagnen hem. Hade glömt mina piller hemma – idiot!
Har ny tagit lugnande och bäddat ner mej. Väntar på att Oxascanden ska börja verka, så jag kan lyckas laga lite mat. Är svinhungrig.
Update; Blev beställning av Grekisk sallad från Onlinepizza. Jag orkar inte röra på mej. Pillret har börjat verka lite grann, men känner mej fortfarande skakig och tungandad. Fördriver tiden med att kolla på roliga bilder på Cheezburger – det är allt min hjärna pallar just nu.
Update 2: Har nu käkat och tänkte faktiskt försöka sova, trots att klockan bara är 21. God natt!
Rätt ok dag
Vaknade med ångest, tog en halv oxascand, mådde bättre.
Kollade på mina serier, pratade med mamsen och gick och handlade. Var på biblan och skrev ut mina läkarintyg.
Träffade V och S och tog en öl på VKB.
Lyckades därefter skriva brev till CSN och försäkringskassan. Ska även kontakta Vårdförbundet, Alecta och jobbet. Får ta det imorgon.
Hemma igen, fortsätter med serierna. Hungrig, men känner inte för att äta något. Ska värma på en soppa jag köpte, kolla ett avsnitt av ”Suspense Theatre” och sen försöka sova.
Fuck, tog sömnmedel, blev illamående och kräktes. Nu vet jag inte om jag ska ta mer eller försöka sova ändå. Får testa att sova, är skittrött, men hjärnan är klarvaken (som vanligt, mao).
Godnatt!
Ytterligare en dålig dag
Ångest och illamående även idag.
Legat i sängen och försökt kolla på serier. Kan inte koncentrera mej.
Tagit Oxascand och funderar på att ta Theralen och glömma den här dagen.
Illamående
Vaknade kl. 8 idag. Kändes som om jag hade sovit tio minuter. Lyckades inte somna om.
Har varit illamående sedan jag vaknade. Jag måste kolla upp detta. Är som en klump i halsen. Fått i mej Havregrynsgröt och en banan. Känns inte bättre.
Letade fram Postafen, som jag fick utskrivet mot illamående, när jag åt Fluoxetin, och har tagit en. Kan inte ta mej för nånting när jag mår så här. Vill spy, men inget händer. Hoppas det går över snart.
Svårt att koncentrera mej, men ska försöka mej på att kolla på nåt avsnitt av nån serie.
Update: Somnade. Mår inte illa längre, men vaknade med ångest. Tagit en Oxascand och försöker kolla på serier. Smulli ligger i mitt knä och spinner ☺
Vill må bra!
Idag har jag mens, mensvärk, ångest, huvudvärk och illamående. Hurra!
Tog mej ändå ner till biblan för att hjälpa Johnny. Då visade det sej att hans möte dragit ut på tiden… Suck… Bestämde ny tid på måndag.
De gav bort böcker gratis på biblan, så jag kom hem med ”På drift” av Kerouac. Alltid tänkt läsa den.
Handlade lite mat och hämtade ut ”Twin Peaks” – boxen, som jag hade beställt från CDon.
Nu lagat lite mat som jag försökt peta i mej. Mår lite bättre fysiskt.
Fortsätter kolla på ”E! Mysteries and scandals” på YouTube. Vet inte hur många kändisar jag har betat av nu… Tyvärr känner jag till de flesta historien eftersom jag alltid har fsscinerats av Hollywoods golden age.
Tatueringarna blir på onsdag kl. 13, btw.
Tattoos
Bokat tid tid tid för två stycken nästa vecka!
Tjohoo,
E! Mysteries and Scandals
Vet inte hur många avsnitt jag har betat av nu. Avskyr programledaren, men programmen är intressanta.
Nu tagit benzo och Theralen. Kan jag få ”move into oblivion” – please?
Och snälla, låt mej slippa de filmliknande drömmar jag har haft i över em vecka nu? Jag vaknar lika utmattad som om jag hade varit vaken. Thanks.
That’s all folks. Gonatt!
Insett
Snack med Johnny. Vi ska ses imorgon så jag kan hjälpa honom med CV och personligt brev.
Vi diskuterade boendestöd. Jag insåg att jag behöver detta. Kan inte öppna brev, svara i telefon, städa, boka tvättid, duscha etc. Jag behöver hjälp. Har kollat upp telefonnr och kommer ringa soc imorgon.
Fuck life!





























