Träffade en otroligt söt 23-åring! Per sur. Kul kväll i övrigt.
Författare: Penardun
Förvånansvärt bra dag
Sov visserligen till 14.30, men mådde rätt. Liten svag huvudvärk, som fortfarande är kvar.
Hade äntligen fått pengar från Försäkringskassan, så nu slipper jag nalla från sparpengarna. Vilken lättnad!
Åkte en sväng till bolaget och där fick jag visa leg! Jösses, det minns jag inte när jag fick göra sist…
Kanske ska ta och skrapa de där två trisslotterna jag har haft i plånboken i flera veckor nu 🙂
Janis Joplin
Min älskling!
Såg precis en dokumentär om henne, en del av ”Final 24” som följer döda kändisars sista dygn.
Schysst med många, relativt, nya intervjuer och foton jag aldrig har sett förut.
Innan detta var M här och vi såg avsnitt 2 och 3 av Twin Peaks. Spike låg i hans knä nästan hela tiden (som om inte jag gosar med honom minst 15 h om dagen).
Rum för uthyrning
Jag lade igår ut mitt ena rum för uthyrning på Boplats.
Idag hade jag fått fyra svar, bara från utländska studenter. Två av dom verkade reko, så mejlade att de gärna får komma och kolla.
De andra två fattade jag inte. Som personen nedan;
Min tanke: ”Hmm, du och jag passar nog inte som roomies”. ”I have fear of God” – WTF!?
Den andra jag tackade nej till var en man med sin fru. Lät inte som det skulle passa.
Får se hur det går. Återkommer.
COOP – undersökning
Får poäng på kortet om jag svarar på undersökningar lite då och då.
Denna undersökning var dock hemsk.
Hur ska jag kunna ta ställning till detta reklamblad som någon gjort med paint alt. PowerPoint eller en mall i Word.
Förmodligen har de sedan använt Photoshop för att slänga in lite taskigt tagna foton (tagna av Berit i kassan?) och sedan var de tvungna att välja färger: Det de valde var de äckligaste färger de kunde komma på (kräkgrön, pissgul och huvudvärksröd).
Två av frågorna var om jag tycker reklambladet har fina bilder och färger:
COOP behöver hjälp med sin reklam… Suck.
Jag fick mina bonuspoäng i alla fall och kommer att fortsätta handla där – för de har det absolut bästa utbudet av vegansk mat i min närhet (bortsett från dyrare specialbutiker, såklart).
Städning
Per var här idag och hjälpte mej att städa. Hur gulligt är inte det?
Blev inte klara, orken tog slut.
Nu får det bli att spela lite K.K och slappa i sängen.
Sovit
Har sovit hela dagen igen. Mild ångest idag, inte tagit några piller och lyckades laga mat.
Har nu läst lite på Listverse.com (vilket jag gör dagligen) och spelat lite.
Känner mej seg och trött. Ska läsa någon Creepypasta och hoppas att jag somnar.
Nu så…
Jag har nu tagit en oxascand och 1 mL Theralen och ska försöka sova.
Jävla skitdag. Jävla skitliv.
Gonatt!
Bajs
Uppsagd från jobbet pga försenat inskickat sjukintyg.
Skrivit till facket. Får se om de kan hjälpa.
Köpte fyra starköl på bolaget efter att jag handlat på Coop. Nu lite full. Ska sova strax.
Blev inget av idag…
Tvättstugan var igår (vet inte varför jag hade skrivit 19e i almanackan).
Ombokade gynekologen till 2 september eftersom jag varit så jävla kass i magen på sistone. Känns ofräscht.
Lyckades i alla fall ta mej till Coop för att handla mat.
Vansinnigt!
Vaknade kl. 10.30, åt frukost. Kände mej lite seg, så jag bestämde mej för att sova en liten stund till – vaknade kl. 19! WTF?!
Har nu käkat middag och spelat lite K.K.
Hur i helskotta ska jag kunna somna en vettig tid? Har tvättstugan och tid hos gynekologen imorgon, så jag vill gärna komma upp i någorlunda tid. Suck.
Update: Fick världens ångest nu. Vet inte vad som utlöste det – sömnen? Tagit en oxascand och bäddat ner mej. Usch, vad kasst jag mår…
Helgen
Fredag:
Efter VKB följde Per med hem. Trevlig natt. Vaknade bakis som fan (jag blir aldrig bakis…). Per gick hen och sen blev det ”Kim Kardashian Hollywood” (K.K) hela dagen för mej.
Lördag:
K.K hela dagen.
Söndag;
K.K halva dan.
Efter att toapappret var slut gick jag till affären.
Tog sen en öl på VKB. Träffade V och S och de berättade om helgens drama.
Efter att de hade gått så hade J dykt upp. Joinade honom och snackade. Han är riktigt söt. Vi har haft ett one night stand (som var bra/trevligt) där jag blev av med min klänning (kunde inte hitta den när jag skulle gå hem).
Anywho… Vi bestämde att vi ska ses imorgon kl. 18 på VKB så jag kan få tillbaka min klänning. Fråga mej inte hur jag tog mej hem utan den 😛
Hemma nu. Gosar med Ippo och känner mej fet (som vanligt).
Guten abend, meine freunde.
































































