Monopol!


image
image

Gulligt med ett meddelande från leverantören (bamba.se).

image

Efter att ha kört Monopol på Wii som galningar, har jag nu inköpt två riktiga brädspel: det klassiska svenska samt ett Zelda.

image

Körde igång med en omgång direkt!
Fan, mitt strykjärn är utbytt mot en katt. Fick la ta kattfan då.

Buhu, L vann – som vanligt….

Monopol


image

Vi är helt Monopol-frälsta. Har spelat nästan en omgång varje dag (eller femton omgångar var tredje dag…) sen vi kom på spelet.
Asså, vi kör på wii. Det är askul, men frustrerande. Jag vinner färst gånger, tyvärr…

Jahaja, där ser man…


image

Kollade inte ens på skiten, slog på kanalen för tio minuter sen.

Trodde inte att jag hade hört låten, men kände faktiskt igen den nu när jag hörde den. Jävla radioskit som L prackar på mej.

Trevligt kanske att Sverige vann, men what’s the point?