Mår psykiskt skit. Pallar inte praktiken eller människor överhuvudtaget. Stannade hemma.
Författare: Penardun
Lyckades inte sova nånting
Messade jobbet kl. 4.30.
Somnade till sist och sov till 19.
Kokade lite nudlar och ska lägga mej strax igen.
SIP-möte
Sjukskrev mej eftersom huvudvärken var kvar. SIP-möte kl. 14.
Får inte vara sjukskriven 100 %, så ska ändra det i maj.
Jag och Cael ska ses på tisdag och skriva till Blå Stjärnan.
Huvudvärk
Lliw var här, drack några folköl. När han gick fick jag världens huvudvärk. Spydde. La mej.
Söndag
Haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen och försökt sova så mycket som möjligt.
En hemmalördag
Lliw kom förbi, drack några öl.
Händer inget med vikten…
Fan, ätit så jävla lite, men fortfarande 70,8 kg… Suck.
Praktik fram till 11.45 typ. Åkte hem och hade sedan lovat Lliw att följa med till hans nya boende.
Vi letade oss fram och var lite sena. Var en helt ok lägenhet, fast tom (bara en säng, tv, köksbord och två stolar).
Han kommer inte att sköta det. Jag gissar på en vecka. Hit kommer han inte tillbaka igen. Så trött på att ha honom här även om jag får ha sängen för mej själv.
Köpte några bärs och har slappat med Fille i sängen.
Lliw skulle hämta sina saker, bortsett från att vi har tvättstugan imorgon kl. 11. Men, han lämnade sin väska och gick nånstans, efter att ha låst sin telefon.
”Jag har inte ställt in nåt lösenord, du gjorde det” wtf?! Jag har inte rört hans telefon! Verkar som han får göra en manuell fabriksåterställning vilket tar många timmar. Gjorde det en annan gång och sista gången måste man vänta typ fyra timmar. Inte mitt problem dock.
Praktik och möte
Arbetsträning på morgonen, en timme senare eftersom Cael skulle komma efter lunch.
Vi bestämde att jag utökar praktiken med två timmar antingen torsdag eller fredag. Jag ska testa båda och börjar med nästa torsdag.
Nu blir det 30 %!
Vilken dag
Kl. 10 ringde Cael och berättade att jag måste lämna praktiken i juni. Jag blev givetvis upprörd och hon förstod mej inte alls. Så fucking irriterande!
Gick förbi bolaget på hemvägen.
Socialsekreteraren på försörjningsstöd ringde kl. 15 och sa att jag inte kunde ha IPS längre utan måste byta till Kompetenscentrum, men att jag kommer att kunna vara kvar där jag är.
Fy fan, vilken ångest jag fick! Har i och för sej fortfarande eftersom allt känns så konstigt just nu.
Så mycket idag!
Praktiken gick bra, hade att göra hela tiden, men någon annan tog blodproverna, tråkigt nog.
Åkte hem och åt lunch.
Var tvungen att gå efter 40 min eftersom jag hade kuratorn kl. 14. Alltid bra att prata med henne!
Gick direkt för att hämta mitt ID-kort. Fick sitta där en bra stund.
Lliw ringde och bad mej köpa ett par bärs. Traskade till bolaget.
Det har blivit 11.000 steg exakt idag utan att ens anstränga mej.
Helt slut nu.
Ytterligare en tråkig dag
Har varit på Lidl och pantat. Druckit några folköl och kollat på Youtube. Astrist.
Världens slöaste dag
Har legat i sängen och lyssnat på MrBallen och spelat på mobilen…hela jävla dagen. Haha
Gjort en del idag
Vägde 69,7 kg idag.
Vaknade typ 13-13.30. Gick upp och käkade frukost.
Tog en sväng till Lidl och köpte lite småprylar att äta.
Har städat badrummet ordentligt och lagat mat (Kesogratäng). Har inte smakat på maten än. Har aldrig lagat det innan, så det blir intressant.
I övrigt har jag fastnat i sängen med mobilen. Kanske ska sätta på tv:n lite, har inte mycket internet kvar och det fylls inte på än på två dagar.
Fastnat här hemma
Läskigt att gå ut
Inte gjort nånting
Sov till 13.30. Ville inte gå upp, men tog tag i det.
Har bara varit på bolaget och sen kollat på Youtube och spelat på mobilen.
Vikt (mål 63,0)
69,1 (-1,0)
Bara varit hemma
Hade gått ner 0,4 kg iaf.
Bara gosat med Fille och gått igenom olika Youtube-kanaler.
Lagade korvpasta och har diskat.
Våffeldagen utan våfflor
Praktik och varit hemma. Inga våfflor dock.
Vikt (mål 63,0)
70,8 (+0,6)
Nytt från Owlkitty! Det var ett år sen.
Nytt ID-kort
Somnade redan vid kl. 21, men var enormt trött kl. 11. Sov 45 minuter till.
Lyckades ta en dusch innan det var dags att gå. Hade bokat tid på passexpeditionen kl. 14. 400 kr fattigare nu, får lämna in kvittot till soc sen.
Det gick fort i alla fall. Fotot blev givetvis kasst.
Har tvättstugan kl. 17. Tyvärr den lilla tvättstugan, så kunde bara tvätta underkläder och handdukar, men det var akut.
Har bara jobb imorgon, sen ledig eftersom dom andra ska på ASTA-dagarna i Stockholm.
Har gått 8500 steg idag utan ansträngning. Har bara ätit 500 kcal, så hoppas inte att jag går upp igen nu.
Vikt (mål 63,0)
69,8 (-1,4)
Inget alls
Vågade inte väga mej…
Låg i sängen hela dagen. Skön söndag.
Fått känna att det är De Introvertas Vecka idag, skönt nog
Total slödag. Bara jag och Fille. Människor är bara ivägen haha.
Gått upp i vikt eftersom jag bara legat i sängen… Idag har jag bara ätit lite snacks, men jag har knappt rört mej, så hoppas att det är plus minus noll imorgon ändå.
Släpade mej till affären och köpte kattmat och cigg. Skulle ha tvättat, men jag orkade fan inte. Är rätt akut nu, så hoppas att jag kan få en tid på måndag!
TK ville att jag skulle följa med till Silverkällan. Jag vet fan inte om jag kommer att gå dit nån mer gång, men i vilket fall så hade jag ingen lust alls idag. Totalt tappat intresset för krogen. Vill bara vara hemma och vara i fred.
