Fan, vad L håller på med sin svartsjuka. Idag fick han mej att börja gråta. Då först säger han att han skämtar. Detta är inte ok. Vet inte hur jag ska hantera det riktigt. Ja, att dumpa honom är ett alternativ, så klart, men det vill jag ju verkligen inte. Ååååhh, fan, life’s a bitch.
Har nu tagit två benzo och dricker en folköl. Att bråka om obefintlig otrohet tar knäcken på mej.
L gick precis och fick nu ett mess att han älskar mej och vill ses imorgon. Alla dessa dubbla budskap och kontrollbehovet från hans sida gör mej helt frustrerad. Gaaaahh…. Hjälp!


























